25.07.2025, 07:52
Дуалістична монархія — монархія, в якій законодавча влада переходить до представницького виборного органу (парламенту), а монарх зберігає у своїх руках виконавчу владу і по своїй волі формує уряд, відповідальний перед ним.
  • Реєстрація підприємств для громадян УкраїниОткрыть или закрыть
    Якщо Ви вирішили відкрити бізнес в Україні, юридична компанія «ВіпЛекс» допоможе Вам зареєструвати його «під ключ».

    Переваги реєстрації бізнесу з «ВіпЛекс» полягають у тому, що Ви отримуєте компетентні рекомендації, завдяки яким маєте нагоду ухвалювати правильні рішення на всіх етапах реєстрації, а також отримуєте високоякісні послуги, завдяки яким процедура реєстрації стає для Вас швидкою і зручною.

    За роки роботи нашою компанією були зареєстровані сотні комерційних компаній і неприбуткових організацій як у формі самостійних господарських суб'єктів, так і в формі філіалів і представництв.

    Наша компетенція у сфері бухгалтерського обліку і податків дозволяє нам рекомендувати клієнту оптимальні рішення з таких питань, як структура корпоративних прав, організаційно-правова форма і система оподаткування компанії. Високий рівень юридичної підготовки наших фахівців дозволяє уникнути помилок при розробці статутних документів, зокрема у таких важливих розділах, як структура і повноваження органів управління, розмір і процедура формування статутного фонду, перелік видів економічної діяльності компанії.

    Набуті з часом особисті контакти у всіх державних і приватних інстанціях, що мають відношення до процесу реєстрації бізнесу, – від нотаріусів і районних державних адміністрацій до загальноукраїнських наглядових і реєстраційних органів, міністерств, комітетів і комісій – дозволяють нам надавати послуги з максимальною оперативністю і зручністю для клієнта.

    Ми реєструємо бізнес усіх організаційно-правових форм, зокрема товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ), приватне підприємство (ПП), приватне і публічне акціонерне товариство (ПрАТ, ПАТ), повне товариство, філіали українських і представництва іноземних юридичних осіб.

    Також ми реєструємо будь-які некомерційні організації, зокрема благодійні фонди, суспільні організації міжнародного, всеукраїнського, регіонального і місцевого рівня, політичні партії, правозахисні і релігійні організації, спортивні товариства, адвокатські об’єднання.

    Про вартість послуг із реєстрації бізнесу Ви можете дізнатися, ознайомившись з нашим прайсом.
  • Реєстрація підприємств для іноземних громадян
    Підприємство (бізнес) з іноземним капіталом, в основному (в Україні), створюється у формі товариства з обмеженою відповідальністю (ТОВ).

    Дана форма підприємства добре врегульована законодавством України та аналогічна існуючим ТОВ у всіх країнах СНД і ЄС (окрім Англії та Кіпру). Форма ТОВ дозволяє вирішувати ВСІ типові завдання іноземного засновника (здійснення господарської діяльності на території України через підконтрольне підприємство або за участю партнерів з України) і при цьому не передбачає «непотрібних додаткових формальностей» як, наприклад, випуск акцій в акціонерному товаристві.

    Зазначимо, що законодавство України про режим іноземного інвестування передбачає ті чи інші правила (захист інвестицій і т.п.) незалежно від форми підприємства, у яке була внесена інвестиція. Ці правила діють для товариства з обмеженою відповідальністю. Також законодавство дозволяє створити ТОВ зі 100% іноземного капіталу, що належить одній іноземній юридичній або фізичній особі (єдиному засновнику).

    Для фізичних осіб-засновників, які не є громадянами України, необхідною вимогою є попереднє отримання українського ІПН (індивідуального податкового номера), а вже після його отримання можлива реєстрація нового підприємства і відкриття банківського рахунку нерезидента-інвестора.


    Терміни реєстрації нового підприємства та перевірка назви підприємства

    У залежності від району в м. Києві реєстрація займає 5-8 робочих днів з моменту підписання документів у нотаріуса. В інших регіонах України – у середньому 5-15 днів.

    Примітка: через декілька днів після завершення дій з реєстрації, необхідно буде обрати систему оподаткування підприємства (загальну або спрощену) і подати відповідну заяву. Як правило, це необхідно зробити директору або головному бухгалтеру особисто. Якщо цього не зробити, то через 2 тижні підприємство автоматично ставлять на облік як платника податку на прибуток на загальних підставах за ставкою 25%. Для постановки на облік як платника ПДВ необхідно подати окрему заяву після того, як оборот компанії з банківського рахунку перевищить 300.000 гривень.

    Важливо наголосити, що перевірка і підбір назви Вашого нового підприємства проводиться співробітниками компанії «VipLex» впродовж усього декількох хвилин, при цьому не обмежується кількість бажаних варіантів і не вилучається додаткова плата. Ви також можете зробити це самостійно і безкоштовно онлайн, скориставшись офіційної базою існуючих підприємств України на вебсайті www.irc.gov.ua.


    Що виконується юристом і становить вартість реєстрації підприємства? ВКЛЮЧЕНО ВСЕ!

    • Рекомендації з вибору форми власності, району реєстрації підприємства та назви Вашої нової компанії в Україні.
    • Підбір унікальної назви підприємства за Єдиним державним реєстром України (з 01.07.2008 не дозволяється реєстрація нового підприємства з назвою, тотожною вже існуючій) – у необмеженій кількості.
    • Підбір кодів видів діяльності КВЕД 2012, розробка і підготовка необхідних установчих документів, довіреності на реєстрацію і підписання їх у нотаріуса.
    • Підготовка документів для відкриття тимчасового рахунку в банку (з 2012 року – не обов'язково, але допускається, якщо потрібні банківські реквізити рахунку відразу при реєстрації підприємства).
    • Державна реєстрація нового підприємства (державним реєстратором в районній державній адміністрації) та отримання виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та розширеного витягу.
    • Отримання довідки з управління статистики про внесення підприємства до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України.
    • Постановка на облік у податковій інспекції.
    • Постановка на облік в необхідних фондах соціального страхування (пенсійний фонд, фонд зайнятості, фонд соціального страхування від нещасних випадків на виробництві, фонд соціального страхування від тимчасової втрати працездатності). З 1 січня 2011 року всі перераховані вище фонди об'єднані, і внески на фонд оплати праці тепер класифікуються як єдиний соціальний внесок, адміністрування якого здійснює Пенсійний фонд.
    • Виготовлення печатки та штампів (за бажанням замовника).
    • Відкриття рахунку в будь-якому банку України на вибір замовника. 


    Документи, необхідні для реєстрації підприємства в Україні:

    • Копія паспорта, довідка про присвоєння індивідуального податкового номера платника податків засновника, директора, бухгалтера (у тому числі засновників-нерезидентів, які є фізичними особами). При необхідності наші юристи нададуть Вам допомогу в отриманні такої довідки (або її дубліката), тобто номера облікової картки платника податків в Україні для нерезидентів та громадян України, які проживають в іншому регіоні і тимчасово перебувають в м. Київ.
    • Документи, що підтверджують місцезнаходження («юридична адреса») підприємства (якщо такі є).


    Примітки: 1) Директором при первинній реєстрації підприємства може бути тільки громадянин України, наявність бухгалтера не обов'язкова. Надалі, якщо засновники бажають, щоб підприємством керував іноземець, необхідно отримати відповідний дозвіл на працевлаштування іноземного директора.
    2) Місцезнаходженням («юридичною адресою») підприємства може бути місце проживання засновника, підтверджене реєстрацією (форма № 3 із ЖЕКа), а також нерухомість або орендовані приміщення, що належать засновнику. У разі відсутності документів, що підтверджують місцезнаходження, ми допоможемо Вам отримати такі документи у відповідному районі.


    Ваші побажання й інформація, яку необхідно повідомити для реєстрації ТОВ

    • варіанти найменування створюваного підприємства
    • район реєстрації в м. Києві
    • розподіл часток статутного фонду (капіталу) між засновниками
    • розмір і порядок формування статутного фонду (капіталу)
    • основні плановані види діяльності
    • обраний банк
    • система оподаткування (загальна або єдиний податок)
    • необхідність виготовлення печатки
    • необхідність виготовлення додаткових штампів
    • телефон, що вказується в документах, фіксується як телефон підприємства в базі даних і т.п.


    Де вимагається присутність засновника, його людей
    при реєстрації ТОВ


    • У нотаріуса при підписанні документів і довіреності (засновники або їх представники).
    • У банку при відкритті рахунку (директор та інші особи, зазначені в банківській картці).

    Усі інші дії здійснюються за дорученням.

 

Адреси офісів:

02081, м. Київ, вул. Урлівська, 11а, оф. 4
04136, м. Київ, вул. Північно-Сирецька, 1-3,
оф. 322

тел.: 044 247 08 32, (068) 810-96-62
email: office@viktorpolis.at.ua
Юридична компанія "VipLex"

777